Blog tilegnet Graphos danske kunder, med tips & tricks til brugen af programmerne i Creative Suite pakken: Photoshop, InDesign, Illustrator...

onsdag, juni 07, 2006

Velkommen til min Adobe CS2 blog

Jeg har besluttet at offentliggøre denne blog til gavn for Graphos' kunder, potentielle kunder og andre interesserede, der ønsker at udnytte sin Adobe Creative Suite til det yderste.

Graphos er navnet jeg som grafisk freelancer bruger overfor både min danske såvel som mine spanske kunder. Gennem Graphos tilbyder jeg bl.a. rentegning, billedbehandling og færdiggørelse til tryk.
Til det spanske nærmarked driver jeg desuden en del kursusvirksomhed. - Og alt dette i Adobes programmer: Indesign, Photoshop, Illustrator og Acrobat. Tag et kig på hjemmesiden eller download mine vejledende tariffer direkte.

God fornøjelse med at bruge min blog.
Med venlig hilsen
Hans-Ole

1 Comments:

Blogger chumly said...

Good luck, thanks will remember your blog! You would not believe how many Spanish blogs there are, so you could probably have a post in Spanish with no problems.

7/6/06 02:07

 

Send en kommentar

<< Home